shaker
Senior Member
Senior Member

Mo, 21. Jul 2008, 14:55

hehe

oke jetzte chani dich sogar no viel viel viel viel besser verstah :-)

naja früehner nuk kom ba sallta na jemi kap polivanaz..! viellicht kännsch das no (ringe, wer dä rugge als erst ufem bode hät verlürt)

bizeli gwalttätig aber au en sport :-)

ja bahem langsam speam thread... lömmer das super thema da drinn bringt glaubs niemert wiiter besser gseit tuet meh es paar blamiere...

wahrschinli uqlin aber ich wott mal durres gah no nie gsi und tirana au aluege !

kuku no en monat... mis beileid...!

ps schriebemer susch im spam thrad wiiter, das thema wird e bald glöscht...!

malina
Member

@ toni_ks & shaker zum thema verlobig/hürat - am rande..

Mo, 21. Jul 2008, 15:36

ihr sind zwei luschtigi vögel. ja no dureschlängle ohni verlobt zwerde.. ;-)
das känned mr doch. und d eltere bringts fascht zur verzwieflig.

..damals (isch mr natürli genau glich ergange) - hani (ohni jetzt welle schlau z würke oder würke z welle) no e wiiterbildig agfange. so dassi mal rueh gha han vo dem ewige "wänn verlobsch dich dänn endlich"...

aber es git natürli au anderi uuswäg. nur weissi ganz genau, dass d lüüt chönd stresse...

und jede oder jedi kännt no en super-guete mah oder e super gueti frau, wo e gueti partie wär!

darum, lönd eu nöd stresse & gnüssed euri feriä i 2 bzw 4wuche i volle züüg.

Bandita
Senior Member
Senior Member

Mo, 21. Jul 2008, 15:47

Gindr, nennd bloß e mal eire Gindr nich Gindr, sonsd gommn, wenn ihr 'Gindr' ruft, schdadd m Gindr alle Gindr.
"Ich weiß, dass ich nichts weiß"

Lars
Site Admin
Site Admin

Di, 22. Jul 2008, 13:45

Toni_KS hat geschrieben:Amina hat gewissen Leuten hier einfach nicht ihrem Muslima- Bild gepasst und nur deshalb musste sie gesperrt werden.
Amina wurde nicht gesperrt - ist wohl nur gerade in Kosova in den Ferien oder sonstwo am Schmollen

Zurück zu „albanien.ch“