Illyrian^Prince
Senior Member
Senior Member
Beiträge: 4786
Registriert: Sa, 17. Apr 2004, 17:35

Re: Wann wird eine Integration für erfolgreich erklärt?

So, 05. Okt 2014, 22:10

TiranaAlb hat geschrieben: Dhe ti je e Kosoves ?

Skam degjuar deri sot keto laffe nga nje Shqipetar.
po na qka jem? sjemi shqiptar? :? :roll:

keto fjal te bashkimit i kam ndegjuar shum here, isha ne Qershor ne Republik, i ndegjova ne Berat, Gjrokaster, Vlore, Sarand dhe Tirane. nuk eshte vetem nje bashkim i kosoves/shqiperise apo i dy shteteve po eshte edhe bashkimit i kombit. bashkimi i shpirtit shqiptar. si dy krahet e shqiponjes ne flamurin ton, dhe bashk do te fluturojme me lart. po kjo smund te hyje ne kok te nje minoriteti si ti.

tjetra, gegnishtes po i kthehet buzqeshja :) harroj keto fjal kosovar, i veriut, i jugut, etj. ne jemi shqiptar.

Benutzeravatar
Florim
Senior Member
Senior Member
Beiträge: 862
Registriert: Fr, 05. Jul 2013, 9:29

Re: Wann wird eine Integration für erfolgreich erklärt?

So, 05. Okt 2014, 22:19

TiranaAlb hat geschrieben:
Florim hat geschrieben:Tung Tirona

Besoj se çdonjëri tani ka marrë shënim nga mendimi që ke për Kosovën.
Andaj të lutem mos vazhdo me diskutimi se nuk ia vlen pesë pare. Mos ti kthehemi asaj kohës vjetër!

Prsh.
Oli

Po ti
ç
a pate qe ke tani emrin Oli ? :D
Në shtëpi më quajnë shkurt "Foli", e djali i kushuririt është i vogël e nuk e godet dot "Foli" e më thërret "Oli".

U inspirova dhe e përvetësova për sot :)

Prsh.
Oli
Zuletzt geändert von Florim am So, 05. Okt 2014, 22:23, insgesamt 1-mal geändert.
O ku ka si ti o Shqipëria ime, o fisnikja përmbi gur.
Rrjedh në këngë e ligjerime, ballëlarta me flamur!

Illyrian^Prince
Senior Member
Senior Member
Beiträge: 4786
Registriert: Sa, 17. Apr 2004, 17:35

Re: Wann wird eine Integration für erfolgreich erklärt?

So, 05. Okt 2014, 22:22

TiranaAlb hat geschrieben: Dhe ti je e Kosoves ?

Skam degjuar deri sot keto laffe nga nje Shqipetar.
po na qka jem? sjemi shqiptar? :? :roll:

keto fjal te bashkimit i kam ndegjuar shum here, isha ne Qershor ne Republik, i ndegjova ne Berat, Gjrokaster, Vlore, Sarand dhe Tirane. nuk eshte vetem nje bashkim i kosoves/shqiperise apo i dy shteteve po eshte edhe bashkimit i kombit. bashkimi i shpirtit shqiptar. si dy krahet e shqiponjes ne flamurin ton, dhe bashk do te fluturojme me lart. po kjo smund te hyje ne kok te nje minoriteti si ti.

tjetra, gegnishtes po i kthehet buzqeshja :) harroj keto fjal kosovar, i veriut, i jugut, etj. ne jemi shqiptar.

Alket
Senior Member
Senior Member
Beiträge: 3129
Registriert: Mi, 26. Mai 2010, 13:35

Re: Wann wird eine Integration für erfolgreich erklärt?

Mi, 15. Okt 2014, 15:55

djali i vores hat geschrieben:Te jesh shqiptar dhe te kundershtosh bashkimin me kosoven eshte njesoj sikur te jesh gjerman dhe te flasesh kunder bashkimit te gjermanise lindore dhe perendimore. Kam degjuar gjermane te tille qe flasin ne kete menyre duke arsyetuar se atehere kemi qene me mire. Po sme duket me llogjike se ne duam te jemi pjese e BEs qe jane shtete te huaja dhe nga keto shtete ka disa njerez skeptike qe sna duan se na paragjykojne, te njejten gje bejne dhe disa prej nesh me Kosoven ose trojet e tjere shqiptare. Kur e duam bashkimin me shtete te huaja pse mos ta duam atehere me Kosoven.
Eshte e drejta qdo njeriut te ket mendimin e vet, mospajtimi me bashkimin nuk e mohon perkatesien etnike apo kombsien.


Pajtona me qdo vendim dhe mendim te arsyetueshme. Po ne fund fundi, kjo eshte dhe ka me mbet nje process aq komplikuar dhe universumi nuk e pyt njeriut se qka ndodh nesra.

Hemingway
Senior Member
Senior Member
Beiträge: 136
Registriert: Sa, 13. Sep 2014, 16:40

Re: Wann wird eine Integration für erfolgreich erklärt?

So, 23. Nov 2014, 23:01

"Immer wenn ich Wagner höre, verspüre ich den inneren Drang, Polen anzugreifen." Woody Allen

Integration heißt nützlich sein.

Khloe
Member
Beiträge: 7
Registriert: Fr, 05. Dez 2014, 18:34

Re: Wann wird eine Integration für erfolgreich erklärt?

Fr, 05. Dez 2014, 18:40

Hemingway hat geschrieben:"Immer wenn ich Wagner höre, verspüre ich den inneren Drang, Polen anzugreifen." Woody Allen

Integration heißt nützlich sein.
Eine harte Aussage, finde ich.
Wie meinst du "nützlich" ?

Hemingway
Senior Member
Senior Member
Beiträge: 136
Registriert: Sa, 13. Sep 2014, 16:40

Re: Wann wird eine Integration für erfolgreich erklärt?

So, 07. Dez 2014, 20:06

Das war ironisch gemeint...

Nützlich.. wenn du was kannst, wenn du der Gemeinschaft nicht zu Schulden kommst

Benutzeravatar
Baton84
Danke für die vielen Übersetzungen!
Danke für die vielen Übersetzungen!
Beiträge: 1800
Registriert: Mo, 22. Dez 2003, 22:55

Re: Wann wird eine Integration für erfolgreich erklärt?

Fr, 01. Mai 2015, 17:21

DerImmune hat geschrieben:Wann wird eine Integration für gelungen erklärt?

Ist der Integrationsprozess ein endloser Weg wo der Anfang, die Heimat der Eltern, allmählich dahinschwindet und das Ende, die neue Heimat von unseren Kindeskindern, näher rückt?
Werden wir die neuen verwurzelten Italiener, Spanier und Portugiesen sein, die ihre alte Heimat nur von Erzählungen her kennen?
Ich kenne sehr viele Beispiele von Italiener, die in den 60er Jahren in die Schweiz gekommen sind, und deren Kinder und Enkel jeden Sommer mit dem Auto nach Italien fahren.
Sie nehmen dann Esswaren der Grosseltern mit in die Schweiz, weil sie hausgemacht und speziell sind.

armando
Member
Beiträge: 20
Registriert: Mi, 15. Jan 2014, 13:54

Re: Wann wird eine Integration für erfolgreich erklärt?

So, 16. Aug 2015, 17:51

Schönen guten Tag!

Das ist glaube ich nur sehr schwer und individuell zu beantworten. Meine Großeltern zum Beispiel leben jetzt schon seit mehr als 40 Jahren in der Schweiz, haben sehr viele schweizer Freunde, sprechen mittlerweile auch sehr gut Schwitzerdütsch und halten sich auch an sämtliche Sitten und Bräuche in der Schweiz.

Sie fühlen sich hier so wohl, dass sie auch ihren Lebensabend da verbringen möchten und über dieses Unternehmen hier nach einer professionellen Pflegekraft suchen.

Mfg

Estra
Danke für die vielen Übersetzungen
Danke für die vielen Übersetzungen
Beiträge: 4413
Registriert: Di, 22. Mär 2005, 21:27

Re: Wann wird eine Integration für erfolgreich erklärt?

Fr, 06. Mai 2016, 10:11

Wie ticken die Albaner, ein Artikel mit Portraits von verschiedenen Albanern in der Schweiz. :D Einer davon war sogar mal hier im Forum aktiv 8)

http://www.beobachter.ch/gesellschaft/a ... e-albaner/

djali i vores
Moderator
Moderator
Beiträge: 1210
Registriert: Mo, 08. Sep 2008, 17:42

Re: Wann wird eine Integration für erfolgreich erklärt?

Sa, 07. Mai 2016, 9:26

Hallo Estra, Wer ist den derjenige auf der Homepage der im Forum schon aktiv war? Ich habe diesen Quiz über die Albaner in der Schweiz gespielt: Bei zwei Fragen lag ich daneben. Ich habe angegeben das Kosovaren mehr untereinander heiraten, was falsch war und die Quote der Kosovaren im Gymnasium.

Zurück zu „Leben in Westeuropa“