Benutzeravatar
Chandra
Member
Beiträge: 65
Registriert: Fr, 24. Aug 2012, 9:58

Re: Liebe zu Mazedonier

Di, 28. Aug 2012, 7:59

Er hat immer im Kanton Zürich gewohnt. Ich glaub sie wohnt immer noch in Regensdorf. Er ist nach Dübendorf gezogen.
I der Innerschwiiz bin ich deheime... aber är gaht immer wieder uf züri go schaffe..... es chönnt aber en andere sii
und immer wenn ich frage seit är z'gliiche, heisst für mich, dass es wahr isch,

ich wünsch mier au, dass es öppis schöns wird...

würd är denn ächt zuegäh mäg Spielsucht? Aber är chunnt mier ziemlich religiös dure.... luegt viel im internet so bericht vo hoxha und so
und äbe wott är ja verlobig mache mit hoxha.... mier göhnt im oktober uf mazedonie id ferie und denn sött ich sini muetter kännelehre.

Danke schön liebe Strellc i vertet
Grüessli
Chandra us Luzärn

Estra
Danke für die vielen Übersetzungen
Danke für die vielen Übersetzungen
Beiträge: 4413
Registriert: Di, 22. Mär 2005, 21:27

Re: Liebe zu Mazedonier

Di, 28. Aug 2012, 9:38

aso ich dänk nöd dass er das jetzt wär, es git sehr viel Albaner us Mazedoniä wo gschidä sind oder säged sie segeds und au wänn ich glaub nöd dass er das wür zuägä mit dä Spielsucht aber au anders nöd, wänn du ihn direkt asprichsch. Eher chunt dänn so öpis wiä, ja typisch du häsch kein Vertrauä und glaubsch mir nöd, du häsch alles kaputt gmacht usw. Dänn fühlsch dich schlächt und er hät sich usägredt ohni öpis z klärä.
Ich wür halt eifach gnüssä, aber ja nüt mit Verlobig und Hürat oder Gäld leihä für es dringends Bedürfnis vo dä Familiä wiä Auto, Huus renoviärä, TV usw. und halt vorsichtig blibä.
Grüässli

Benutzeravatar
Chandra
Member
Beiträge: 65
Registriert: Fr, 24. Aug 2012, 9:58

Re: Liebe zu Mazedonier

Di, 28. Aug 2012, 9:59

är weiss ja dass ich gar nid so viel vertruue ha und är sich das mues verdiene.... und är git sich alli müeh und hed gar keis problem demit
ich bi rächt offe mit ihm, und är isch bis jetzt nu nie verruckt worde wiel ich so gar nid viel vertrue ha... är probiert denn immer alles wieder klar mache

das ist ja wieder öppis ganz anders... so känn ich das äbe au nid

bis jetzt han ich z'gfühl gha, dass är mier uf alles en antwort git. mier hend üs übers internet känneglehrt und ich ha sogar dörfe go luege mit wemm är gschribe
hed und dass är nid mit jedere öppis würd afah... und denn hed är alles glöscht (ok weiss au dass är das wieder cha ufmache)

und är weiss, dass ich nid viel gäld ha und gar nid muess frage für so öppis wie hälfe.... äbe är hed's eigentlich gar nid so eifach mit mier.... aber isch gliich
immer so nätt und lieb mit mier (ich wär scho lang hässig worde)

irgendwie chunnt är mier äbe so guet dure... und jetzt lueg ich denn mal wie's isch um uf mazedonie d'gah... merke denn scho wie die andere dänked.

Benutzeravatar
Chandra
Member
Beiträge: 65
Registriert: Fr, 24. Aug 2012, 9:58

Re: Liebe zu Mazedonier

Di, 28. Aug 2012, 10:01

är weiss ja dass ich gar nid so viel vertruue ha und är sich das mues verdiene.... und är git sich alli müeh und hed gar keis problem demit
ich bi rächt offe mit ihm, und är isch bis jetzt nu nie verruckt worde wiel ich so gar nid viel vertrue ha... är probiert denn immer alles wieder klar mache

das ist ja wieder öppis ganz anders... so känn ich das äbe au nid

bis jetzt han ich z'gfühl gha, dass är mier uf alles en antwort git. mier hend üs übers internet känneglehrt und ich ha sogar dörfe go luege mit wemm är gschribe
hed und dass är nid mit jedere öppis würd afah... und denn hed är alles glöscht (ok weiss au dass är das wieder cha ufmache)

und är weiss, dass ich nid viel gäld ha und gar nid muess frage für so öppis wie hälfe.... äbe är hed's eigentlich gar nid so eifach mit mier.... aber isch gliich
immer so nätt und lieb mit mier (ich wär scho lang hässig worde)

irgendwie chunnt är mier äbe so guet dure... und jetzt lueg ich denn mal wie's isch um uf mazedonie d'gah... merke denn scho wie die andere dänked.

Estra
Danke für die vielen Übersetzungen
Danke für die vielen Übersetzungen
Beiträge: 4413
Registriert: Di, 22. Mär 2005, 21:27

Re: Liebe zu Mazedonier

Di, 28. Aug 2012, 10:16

hm also uf dä Bsuäch in Kumanova wür ich jetzt nöd zviel interpretiärä, will es wird sicher super schön, alli werded uh liäb si und du wirsch es super findä.
Heisst aber gar nüt. Wenn er uf diä Hürat bestaht, dänn isch es will er dä Ufenthalt nur dur sini Frau gah het und jetzt kei unbefrischtet meh hät.

Strellci i Vertet
Senior Member
Senior Member
Beiträge: 2541
Registriert: Do, 21. Jun 2012, 13:33

Re: Liebe zu Mazedonier

Di, 28. Aug 2012, 10:33

hoi Chandra

schön zlese dass er doch eigentlich sehr offen ist und deine Fragen nicht scheut.

ei chline tescht chash jo no abringe und das gilt sinnere religiöse richtig

http://www.radiodituria.com/ternava-bik ... ga-shteti/
Hoxha mit Kauk wie Naim Ternava oder leider gotes die extremisten mit Bärten und drei viertel hosen?

Ersterer steht für die Gleichheit aller Menschen und ist sehr kulant die zweit Gatung sind extremisten und dann renn weg so weit wie du kannst. :wink:

Vergisss nit i dinire Ferie dört unte e photiaparat mit zneh und sovieli bilder wie möglich zmache. so gesesch schnell e mol was sie vo di halte und du chasch die lüt dört kartografiere ;o)

Liebig giess Strellc i vertet
I pasun esht ai i cili din se per qka ka jetu. Pytja osht: per qka jeton ti?

Benutzeravatar
Chandra
Member
Beiträge: 65
Registriert: Fr, 24. Aug 2012, 9:58

Re: Liebe zu Mazedonier

Di, 28. Aug 2012, 10:39

also im internet luegt är immer söttigi a wie i dem link sind nüd mit bart...
und mier diskutiered denn au über d'religion und wie's so ablauft und wie är dänkt... das gfallt mer denn au guet
dass är eifach über alles mit mier rede cha

sicher nim ich en fotiapparat mit....

äbe und das mit de bewiiligung.. ich bi ja nu ghürate... und das cha langi ziit gah... so müesst är sich öppert andersch sueche
für jetzt en bewilligung überzcho.

danke üch beide für de ustusch. tuet mier guet

Strellci i Vertet
Senior Member
Senior Member
Beiträge: 2541
Registriert: Do, 21. Jun 2012, 13:33

Re: Liebe zu Mazedonier

Di, 28. Aug 2012, 11:09

uff sehr guet, weil ebe die anderi gatig vo hoxhas wirklich extrem drauf sind.

für mi schient es wirklich so als ob er öper ryfferes will ha, weil er nit wieder entüscht wil werde.

bitte hör uff dich zbedanke. isch doch normal, dasss me versucht z'helfe wenn öper ufem herze het.

oha......du bisch ghürote? a jo hesh jo gschrieb mit em marokaner. dummi frog vo mir.....bisch du e muslimin?

Liebe griess Strellc i vertet
I pasun esht ai i cili din se per qka ka jetu. Pytja osht: per qka jeton ti?

Benutzeravatar
Chandra
Member
Beiträge: 65
Registriert: Fr, 24. Aug 2012, 9:58

Re: Liebe zu Mazedonier

Di, 28. Aug 2012, 11:14

also min ex.. isch pakistaner, der wo ich mich jetzt ha la scheide ist afghaner und für die hätt ich nie dra dänkt muslimin z'wärde
Zuletzt geändert von Chandra am Di, 28. Aug 2012, 11:37, insgesamt 1-mal geändert.

Strellci i Vertet
Senior Member
Senior Member
Beiträge: 2541
Registriert: Do, 21. Jun 2012, 13:33

Re: Liebe zu Mazedonier

Di, 28. Aug 2012, 11:33

chandra dank dir für dis vertraue und dini offeheit wo du hier a tag leisch.

finds aber super dass du dich irgendwie obwohl selber nit moslem so defür interessiersch dim sprössling öpis vo dere religion mitzgeh.

liebe griess strellc i vertet
Zuletzt geändert von Strellci i Vertet am Di, 28. Aug 2012, 12:49, insgesamt 1-mal geändert.
I pasun esht ai i cili din se per qka ka jetu. Pytja osht: per qka jeton ti?

Benutzeravatar
Darleen17
Moderator
Moderator
Beiträge: 6267
Registriert: Mo, 19. Sep 2005, 12:35

Re: Liebe zu Mazedonier

Di, 28. Aug 2012, 12:18

Ich möchte euch bitten, wieder in Hochdeutsch zu schreiben, da es für alle anderen unfair ist, die sich bisher dran beteiligt haben. Danke für euer Verständnis.
Bild

Strellci i Vertet
Senior Member
Senior Member
Beiträge: 2541
Registriert: Do, 21. Jun 2012, 13:33

Re: Liebe zu Mazedonier

Di, 28. Aug 2012, 12:32

Darleen17 hat geschrieben:Ich möchte euch bitten, wieder in Hochdeutsch zu schreiben, da es für alle anderen unfair ist, die sich bisher dran beteiligt haben. Danke für euer Verständnis.
oh supi....ein moderator.....der oder die kann ja bestimmt diese vielen Spam Beiträge löschen.

Ich finde, dass du uns Schweizer ziemlich diskrminierst mit deiner Bitte. :mrgreen: Nö. kein problem.

Liebe Grüsse Strellc i vertet
I pasun esht ai i cili din se per qka ka jetu. Pytja osht: per qka jeton ti?

Benutzeravatar
Chandra
Member
Beiträge: 65
Registriert: Fr, 24. Aug 2012, 9:58

Re: Liebe zu Mazedonier

Di, 28. Aug 2012, 13:26

oh sorry.... wenn man da mal reingeht...

Estra
Danke für die vielen Übersetzungen
Danke für die vielen Übersetzungen
Beiträge: 4413
Registriert: Di, 22. Mär 2005, 21:27

Re: Liebe zu Mazedonier

Di, 28. Aug 2012, 14:54

:D das Forum ist voll von Spam und wann meldet sich ein Mod :arrow: wenn schweizerdeutsch geschrieben wird :lol:
Vielleicht wenn du schon mal hier bist, ein bisschen Spam aufräumen? :wink:

Strellci i Vertet
Senior Member
Senior Member
Beiträge: 2541
Registriert: Do, 21. Jun 2012, 13:33

Re: Liebe zu Mazedonier

Di, 28. Aug 2012, 16:24

Estra hat geschrieben::D das Forum ist voll von Spam und wann meldet sich ein Mod :arrow: wenn schweizerdeutsch geschrieben wird :lol:
Vielleicht wenn du schon mal hier bist, ein bisschen Spam aufräumen? :wink:
Vielleicht sollten wir drei in allen anderen Themen wo gespamt wurde, schweizerdeutsch schreiben, damit die Moderatoren kommen.

Liebe grüsse Strellc i vertet

ps. vieleicht sind diese ja auch nur auf Steuer CD's aus :wink:
I pasun esht ai i cili din se per qka ka jetu. Pytja osht: per qka jeton ti?

Benutzeravatar
Chandra
Member
Beiträge: 65
Registriert: Fr, 24. Aug 2012, 9:58

Re: Liebe zu Mazedonier

Mo, 03. Sep 2012, 11:20

Samstag waren wir jetzt bei der Frau seines Bruders zu besuch... ihre Eltern waren auch da und ich war beeindruckt... der Bruder ist aber grad noch
in Mazedonien (ist sein Zwilling)

wie die Tochter mit den Eltern umgeht... da könnten sich meine Kinder eine Scheibe abschneiden.

Hab mich willkommen gefühlt und die Schwägerin meines Freundes hat mich einige gefragt über Schwangerschaft... sie ist im 2. Monat.

Da gefällt mir schon einiges.

Strellci i Vertet
Senior Member
Senior Member
Beiträge: 2541
Registriert: Do, 21. Jun 2012, 13:33

Re: Liebe zu Mazedonier

Mo, 03. Sep 2012, 14:24

Hoi Chandra

Schön dass du nicht enttäuscht wurdest.

noch zweite Generation, die dritte ist da doch eher schweizerisch oder deutsch. :wink:

schön für die Schägerin deines Freundes.

Kann mir vorstellen die würden sich auch freuen, euch mal besuchen zu können. :wink:


Liebe Grüsse Strellc i vertet
I pasun esht ai i cili din se per qka ka jetu. Pytja osht: per qka jeton ti?

remzije
Member
Beiträge: 16
Registriert: Sa, 10. Jan 2009, 16:35

Re: Liebe zu Mazedonier

Di, 11. Sep 2012, 14:37

Liebe Chandra
Mit grossem Interesse habe ich Deinen Bericht gelesen. Ich habe auch schon im Forum geschrieben, aber schon länger nicht mehr. Deine Geschichte errinnert mich an meine Geschichte. Mein Mann war auch Albaner aus Mazedonien und 8 Jahre jünger.
Seine Familie war auch sehr nett zu mir und wir haben nach meiner Scheidung sofort geheiratet. Er hat auch eine Aufenthaltsbewilligung erhalten und nacher den Schweizer Pass. Danach habe ich mich scheiden lassen, weil er immer alleine nach Mazedonien gefahren ist und ein finanzielles Desaster angerichtet hat. Auch meine Gesundheit und meine Kinder haben sehr gelitten. 6 Monate nach der Scheidung hat er eine 15 Jahre jüngere Albanerin geheiratet und in die Schweiz kommen lassen. Die ganzen 6 Jahre waren nur gespielt.
Ich weiss,dass nicht alle gleich sind, aber für Ihre Mutter würden sie alles tun. Deshalb rate ich Dir sehr vorsichtig zu sein.

Benutzeravatar
Chandra
Member
Beiträge: 65
Registriert: Fr, 24. Aug 2012, 9:58

Re: Liebe zu Mazedonier

Mo, 15. Okt 2012, 12:35

So ich war jetzt in Mazedonien mit ihm zusammen.

Mein Gefühl: Seine Familie hat mich akzeptiert. Verwöhnt. Und ich wurde der ganzen Verwandtschaft vorgestellt.
Das Alter ist kein Thema (ist es wohl nur für mich) und ich geniesse diesen Zustand den wir zusammen haben sehr.

Mein Vertrauen in ihn wächst. Weil ich spüre dass ich ihm wichtig bin und auch immer wichtiger werde.

Schön... ich hab es mir gewünscht und meine Wünsche wurden erfüllt

Estra
Danke für die vielen Übersetzungen
Danke für die vielen Übersetzungen
Beiträge: 4413
Registriert: Di, 22. Mär 2005, 21:27

Re: Liebe zu Mazedonier

Mo, 15. Okt 2012, 19:47

Hallo Chandra,
schön, dass es dir in Mazedonien gefallen hat und dass seine Familie nett war.

Leider kann ich deinen Optimismus nicht ganz teilen, denn wie auch andere schon geschrieben haben, könnte es möglich sein, dass man aus Interesse kein Problem darin sieht, dass du älter bist, dass ihr euch noch nicht so lange kennt und dass du schon ein Kind hast.
Gab es denn nun eine Verlobung oder Hochzeit?
Also ich möcht dir nicht dein Glück vermiesen, nur raten nicht allzuviel darin zu sehen, dass alle nett waren. Erstens ist es normal, denn Gastfreundschaft wird sehr hochgeschrieben und zweitens wäre es möglich, dass es dazu gehört, um dir zu imponieren.
Also solange ihr einfach eine Beziehung habt, ohne irgendwelche Heiratsgedanken mal vorläufig, denke ich kann alles ganz entspannt sein und ihr könnt euer Glück geniessen ohne Druck. Aber wenn es relativ zackig in diese Richtung gehen würde, kämen wieder die obigen Gedanken bei mir.¨
Gruss und alles Gute

Zurück zu „Liebe & Kontakte“