Benutzeravatar
vlora
Senior Member
Senior Member
Beiträge: 105
Registriert: Fr, 26. Aug 2005, 19:15

Biseda - Opinion - Shiptart me gjermonkat

Mi, 31. Aug 2005, 7:20

Mu po me intreson qka po mendoni ju...?a po mendoni ju qe burrat kosoves ose macedonies munden me dasht gjermonkat a veq pe martojn per letrat???
Immer wenn dir gott eine tuer zuschlaegt,macht er dir gleichzeitgi ein kleines Fenster auf...Du musst es nur finden...

Illyrian^Prince
Senior Member
Senior Member
Beiträge: 4779
Registriert: Sa, 17. Apr 2004, 17:35

Re: Shiptart me gjermonkat

Mi, 31. Aug 2005, 11:19

vlora hat geschrieben:Mu po me intreson qka po mendoni ju...?a po mendoni ju qe burrat kosoves ose macedonies munden me dasht gjermonkat a veq pe martojn per letrat???
Shumica martohet vec per Letrat. Por ka dhe Dashuri te vertet ;)

Estra
Danke für die vielen Übersetzungen
Danke für die vielen Übersetzungen
Beiträge: 4413
Registriert: Di, 22. Mär 2005, 21:27

Mi, 31. Aug 2005, 12:23

Pse jo???
Dashurije nuk t vet bi kajet po vjen!

Benutzeravatar
vlora
Senior Member
Senior Member
Beiträge: 105
Registriert: Fr, 26. Aug 2005, 19:15

Mi, 31. Aug 2005, 17:39

kuku bre ich wollte mich eigentlich mal mit meinen landsleuten unterhalten und deren meinung wissen..
Immer wenn dir gott eine tuer zuschlaegt,macht er dir gleichzeitgi ein kleines Fenster auf...Du musst es nur finden...

Benutzeravatar
harabeli
Danke für die vielen Übersetzungen!
Danke für die vielen Übersetzungen!
Beiträge: 1017
Registriert: Mo, 09. Mai 2005, 10:22

Mi, 31. Aug 2005, 18:46

vlora hat geschrieben:kuku bre ich wollte mich eigentlich mal mit meinen landsleuten unterhalten und deren meinung wissen
vlora, qe besa je ka me tut kapak...hajde bre fol cka te dush...
natürischt, ka te tille te cillet jan te martuar per "letra", sipas vendit shkurorezohet pas tre apo pas disa vjeteve. ka edhe te tille (une njoh disa) te cilet jan te martuar me gjermonka (sic iu thua ti), dhe jetojn nje jete te qete e te lumtur! tua marresh lakmi!!!
hajt bacit, mbetsch me te mirë/a.
a je e kenaqne me kte pergjigje?
-
"Never regret. If it's good, it's wonderful. If it's bad, it's experience"
-

Benutzeravatar
vlora
Senior Member
Senior Member
Beiträge: 105
Registriert: Fr, 26. Aug 2005, 19:15

Mi, 31. Aug 2005, 18:50

valla me kenaqe.....
Immer wenn dir gott eine tuer zuschlaegt,macht er dir gleichzeitgi ein kleines Fenster auf...Du musst es nur finden...

Benutzeravatar
harabeli
Danke für die vielen Übersetzungen!
Danke für die vielen Übersetzungen!
Beiträge: 1017
Registriert: Mo, 09. Mai 2005, 10:22

Mi, 31. Aug 2005, 18:53

vlora hat geschrieben:valla me kenaqe.....
ufff, bin ich aber froh...(hier schreibe ich nicht weiter, es wäre zu peinlich)
-
"Never regret. If it's good, it's wonderful. If it's bad, it's experience"
-

Benutzeravatar
vlora
Senior Member
Senior Member
Beiträge: 105
Registriert: Fr, 26. Aug 2005, 19:15

Mi, 31. Aug 2005, 18:57

pse bre fol
Immer wenn dir gott eine tuer zuschlaegt,macht er dir gleichzeitgi ein kleines Fenster auf...Du musst es nur finden...

Illyrian^Prince
Senior Member
Senior Member
Beiträge: 4779
Registriert: Sa, 17. Apr 2004, 17:35

Mi, 31. Aug 2005, 19:42

vlora hat geschrieben:kuku bre ich wollte mich eigentlich mal mit meinen landsleuten unterhalten und deren meinung wissen..
Qka bre si Auslander pom kun a :roll:

Estra
Danke für die vielen Übersetzungen
Danke für die vielen Übersetzungen
Beiträge: 4413
Registriert: Di, 22. Mär 2005, 21:27

Mi, 31. Aug 2005, 20:32

@Vlora,
me vien keq pse shkruva, por pse se ki dregu që be don me flas veq me shqiptaret? Herën e ardhshmë shkrui: "zvicrajcat ju lutem mas shkruni!" o.k?

Benutzeravatar
a1
Member
Beiträge: 12
Registriert: Do, 01. Sep 2005, 17:57

Re: Shiptart me gjermonkat

Do, 01. Sep 2005, 18:39

vlora hat geschrieben:Mu po me intreson qka po mendoni ju...?a po mendoni ju qe burrat kosoves ose macedonies munden me dasht gjermonkat a veq pe martojn per letrat???
Ky eshte nje fenomen qe behete nga njerzit e dobet pa dallim
Jo vetem Kosovaret & Shqiptaret mundohen me nje martes pa ndjenja dashuria , per nje jet me te mire :P

Ardi3
Member
Beiträge: 9
Registriert: Di, 15. Nov 2005, 12:34

Pse jo? por me ne fund deshton

Di, 15. Nov 2005, 12:54

vlora te pershendes

pse po martohen me "gjermonkat"? mendimi im eshte qe nga njeri shikim shume martohen vetem se per letra. por edhe keta, apo shume prej tyre, se nuk eshte normal te jetosh me dikend disa vite ne perjashtim te nje shvillimi dashnor, aq i vogel se sa do te jet.
por edhe nga shikimi tjeter une mendoj se ka shume idealist, qe besojn shume qe dashuria mund te existoj mbi te gjitha barierat qovt kulurore, religjiose apo shtetror. une i adhuroj keta njerz, se mos te ishin keta pjese e shoqates tone, nuk do te ishte jeta kaq interessante. por te vaxhdoj tek dashuria. une vet kam perjetuar qe dashuria mund te ekzistoj shume mire edhe pse ajo nuk ishte shqiptare. por me ne fund deshtof. Pse? pse ishin dallimet, kerkimet qe i ka njerri tek tjetri, kulutura e disa te tjera qe pengonin gjthnje. edhe sa te mundeohesh te assimilohesh, kur nuk do te arrish qe te jet e mundshme jo vetem akzeptimi nga gjith, por edhe dashnoret nuk mund ta gjejn nje baze te perbashket per jetesen ne te ardhmen. por pse? asnjeri nuk don ta le familjen e vet anash, asnjeri nuk don te jetoj larg shoqates se vet te dashur. asnjeri nuk don ta ndroj moralin e vet po ashtu dhe mendimet apo principjet e veta. per keto qe i shpreha, mendoj dhe jam i sigurt, qe gjeneratat e tashme por edhe gjenerate e ardshme nuk do te jen ata qe mund te qojn nje dashuri nderetnike. heret apo vone do te deshtoj.
ashtu qe me mire se qe te mund te flasish me te dashuren shqip dhe te kesh mendime per jete pak a shume te perbashkta nuk ka....

Benutzeravatar
Sefi
Member
Beiträge: 8
Registriert: So, 23. Okt 2005, 16:23

Di, 15. Nov 2005, 22:05

Pershendetje,

Nuk e di pse eshte kerku qe vetem shqiptaret te ndajne mendimet e tyre ne kete teme :roll: nejse...

Une besoj se nje lidhje e mire, e shendoshe nderkulturore nuk eshte aspak e demshme. Poashtu besoj qe, shqiptarët definitivisht munden me i dashte gjermanet. Apo ndoshta dikush ka ndonje ligj qe thote qe nje shqiptar dhe nje gjermane nuk mund te duhen...?
Sigurisht qe ka disa gjera qe do te duhej te mendoheshin mire para lidhjes... por kjo nuk e zhvlereson faktin qe keta mund te kene opinione dhe botekuptime te perferta/njejta e qe nese ketyre do te mund t'u shtoheshin ndjenjat atehere si eshte ndryshe nje dashuri? A nuk eshte keshtu edhe ne mes shqiptareve...!
Apo ndoshta mund te me sjellesh nje arsye te forte se pse shqiptaret nuk mund t'i duan gjermanet...!

Poashtu, desha te them dicka ne lidhje me ate qe shkoi Ardi3
por me ne fund deshtof. Pse? pse ishin dallimet, kerkimet qe i ka njerri tek tjetri, kulutura e disa te tjera qe pengonin gjthnje. edhe sa te mundeohesh te assimilohesh
Une nuk mendoj se te qenit ne dashuri me nje joshqiptare (apo sic eshte tema, gjermane) nuk do te thote qe njera pale te asimilohet.
Ti mund ta duash dike tjeter joshqiptar-e plotesisht dhe ne te njejten kohe te mos asimilohesh. Mund ta duash ate plotesisth e te mos identitetin tend kombetar/kulturor.
Edhe, nese njeri partner nuk pajtohet me kulturen dhe mendimet e tjetrit- pse te fillohet lidhja?
Dashuria eshte vullnetare. Eshte zgjedhje. Nuk eshte 'shtypje' e njeanshme.
mendoj dhe jam i sigurt, qe gjeneratat e tashme por edhe gjenerate e ardshme nuk do te jen ata qe mund te qojn nje dashuri nderetnike. heret apo vone do te deshtoj.
Besoj se shumica nga ne njohim raste te tilla ku shqiptaret martohen me femra nga kultura te tjera dhe kane marredhenie te shkelqyra, dhe, nuk kane asimilaur identitetin e tyre.
Rastet jane ketu dhe ka mjaft njerez qe dine te duan dhe te pranojne njeri-tjetrin.
ashtu qe me mire se qe te mund te flasish me te dashuren shqip dhe te kesh mendime per jete pak a shume te perbashkta nuk ka....
Pse a nuk mund te komunikosh dashurine ne nje gjuhe tjeter pos shqipes?
Cila eshte gjuha e dashurise?

respekt,
Sefi
'Mind is like a parachute. It only works when it's open'

Ardi3
Member
Beiträge: 9
Registriert: Di, 15. Nov 2005, 12:34

Di, 15. Nov 2005, 22:29

Tung Sefi

Falm. per pergjijen tuaj. dua ta pranoj se ne shuma pika qe i ceke ke te drejte. dashuria shprehet jo vetem ne mes tte gjuhes, qoft ajo shqipe apo tjeter. isha pak si shum i emocionuar duke shkruajtur ate, se une si e ceka pak, kam pas rastin per provim ne nje gje te tille. Vertet eshte qe nuk duhesh ta humbesh identitetin, qe nuk eshte e then qe te assimilohesh plotesisht por njeri si tjetri te jen individe te lire ne mendimet e tyre - por medoj prap se nje pjese e jetes tende te zakonte do te humb kur familjet e te dy palve nuk bien dakord asnjehere. kur te shkosh ti vizitosh prindet e tuaj pa te dashuren e tende sepse ata nuk e pranojn ne shtepi, ashtu ne te kunderten tek e dashura. do ti humbesh shume kontakte sociale. nuk eshte e then qe nje gje e tille duhet te jet keshu, apo eshte. kjo eshte vetem nje pasqyre reviste nga ajo qe kam perjetuar dhe po e perjetoj tani tek tjeret. po me vjen shume mire qe ka raste kur eshte gjet nje rruge e perbashkte, ato raste me dhen vullnet qe ne te ardhmen to te behet me mire per ata qe ende vuajn.

te pershendes poashtu edhe un me respekt
Ardi3

Meta
Senior Member
Senior Member
Beiträge: 348
Registriert: Sa, 27. Aug 2005, 0:28

Mi, 16. Nov 2005, 0:31

Po sigurisht qe bene shqiptaret dhe gjermanet dhe anasjelltas.Ne jemi martu me Serb,Turq,Rome etj.Natyrishte qe ka dallime por dallime ka edhe ne mes Shqiptaro-Shqiptareve...Kryesorja me pas harmoni se dashuria nuk njeh kufi.Keto jane ide te keqija te gjenerates se kaluar.Nese e shohim holle e holle popujte me mik i kemi gjermanofonet andaj edhe kemi ardhe me shumice ketu.A po une kam simpati ne Gjermanofonet???.

Kejn
Senior Member
Senior Member
Beiträge: 352
Registriert: Mo, 21. Nov 2005, 11:04

ska dashuri mes shqiptarit dhe gjermankes

Di, 22. Nov 2005, 19:26

sigurisht qe shumica martohen vetem per letra, por besoje qe ka edhe burra qe kujtojn qe jane te dashuruar. Pas nje kohe ama besoje qe e kuptojn, qe nuk mujn me jetu me gjermanka. Une per veti nuk kisha mujte!! (Me falni gabimet gjuhesore sepse pasi e kum kry klasen e 2 ne kosove kam ardhur ne gjermani :lol: )

Benutzeravatar
prishtinasi
Member
Beiträge: 72
Registriert: Mi, 16. Nov 2005, 18:43

Di, 22. Nov 2005, 19:52

"Dashuria është si sheqer por ne martesë behet helëm"

Kjo per dikend asht sume e vertet por per dikend edhe jo. Martesa me gjermankat nuk don em thane qe qdohere eshte veq per letra ka shum raste qe Martesa ka ardh si pasoje e dashurisë.

Por mos t'harrojm se ka edhe shum raste qe martesa per letra "scheinehe" ka ndodh edhe me dijeni te dy palë por me marreveshje qofte me pagesë po thjesht nga miqësia (qe shum rrall ndodh).
Unser Blut ist rot, stolzer Albaner bis zum tod.

Benutzeravatar
_EviL_
Member
Beiträge: 15
Registriert: Fr, 13. Mai 2005, 12:27

Re: Shiptart me gjermonkat

Mi, 23. Nov 2005, 10:00

vlora hat geschrieben:Mu po me intreson qka po mendoni ju...?a po mendoni ju qe burrat kosoves ose macedonies munden me dasht gjermonkat a veq pe martojn per letrat???
une mendoj se vetem per letra martohen (98%)
se djemat sa jon te ri kalojn me gjermonka,svicrane.austriake se dojn me ec me mod, deshirojn te jon te moderizum, por athere kur vjen koha per martes, dan werden sie ganz traditionel, edhe lypin vetem nuse prej Ks/Mk edhe virgjine.
Qeshtu bojn burrat e sodit, se e kan hup kulturen edhe respektin pi vetes lese pi femnav, qka me thon ma shume, ata njerz jan shum te varfer.
"..Menschen werden "Gleich" geboren und von Menschen "Ungleich" gemacht...Ungleichheit, die ursprünglich Gleichheit sein müsste, löst den "Neid"aus..."

Kejn
Senior Member
Senior Member
Beiträge: 352
Registriert: Mo, 21. Nov 2005, 11:04

Re: Shiptart me gjermonkat

Mi, 23. Nov 2005, 14:28

_EviL_ hat geschrieben:
vlora hat geschrieben: Qeshtu bojn burrat e sodit, se e kan hup kulturen edhe respektin pi vetes lese pi femnav, qka me thon ma shume, ata njerz jan shum te varfer.
me falni qe nuk po shkruj shqip tash, sepse nuk di mu shprej aq mire:
Evil, du regst dich darüber auf, dass Shqiptaret sich nicht auf Mädels langfristig einlassen, die von mehreren Typen ausprobiert worden sind?! Gerade diese Leute besitzen keine Kultur und Respekt?! Du regst dich darüber auf, warum sich die Shqiptaret nicht in secondhand-Weibern verlieben?! Warum sollten sie/wir, wenn es doch ganz offensichtlich ist, dass es die Mädels sind, die kein Respekt, Scham und Kultur besitzen, indem sie jeden "ranlassen" (tut mir leid, konnte es nicht besser umschreiben)!

Wasserfall
Senior Member
Senior Member
Beiträge: 184
Registriert: Sa, 17. Sep 2005, 13:13

Mi, 23. Nov 2005, 15:29

Grrrrrrrr.................auch wenn ich Deutsche bin und hier eigentlich nur Albanisch gesprochen werden soll und dieses Thema wohl auch nicht für eine/n Deutsche/n bestimmt war (weil ihr ja nicht wollt,dass wir auch was dazu sagen), muß ich mich jetzt trotzdem mal einmischen....und wenn´s euch nicht paßt,dann sagt es dem "Chef".

Also zunächste einmal (nochmals sorry weil ich auf dutsch schreib,emin Albanisch reicht noch nicht aus) sind manche von euch echt zurückgeblieben wie mir scheint.Es gibt sicherlich sehr wohl Albaner,die Deutsche oder was auch immer heiraten,weil sie sie lieben und nicht so verbissen sind wie manche von euch.Und auch wenn mein Verlobter nicht der Erste war,mit dem ich eine Beziehung hatte oder auch S..,dann liebt er mich trotzallem genauso (auch wenn´s ihn verletzt),deshalb bin ich in seinen Augen (und auch andere Mädels) noch lange keine Schlampe,weil wir uns schon einmal für einen anderen "hingegeben" haben!!!!!!!!!!!
Mein Verlobter lebt z.B. in Italien und hat dort alles,Aufenthalt,Arbeit und seine Familie und hätte wohl keinen Grund mich zu heiraten,um deutsche Papiere zu bekommen.....das ergibt ja keinen Sinn!!!!!!!!!!!!!

Es ist traurig,dass manche von euch wiklich der Meinung sind,dass es Leute gibt,die das nur wegen der "Mode" tun oder dass eine Deutsche und ein Albaner nicht glücklich sein könnten,allein schon wegen der Kultur oder der Sprache.Wir alle hier versuchen die Sprache zu erlernen,genauso wie es unsere Männer auch für uns tun.Jeder muß sich dem anderen anpassen in einer Beziehung,die Frau dem Albaner und umgekehrt,genauso wie in jeder anderen Beziehung auch,man muß immer Kompromisse finden.Und abgesehen davon gibt es sogar Albaner (auch wenn ihr vielleich nicht so seid) die ganz normal sind,also auch mit ihrer Frau zusammen weggehen,sie weggehen lassen,sie sich um die Frau kümmern,sie der Familie vorstellen,sie nicht schlagen und sie auch nicht betrügen und noch nichteinmals alleine mit Kollegen in die Disco gehen.Soetwas gibt es.Mein Verlobter gehört z.B. dazu.Kaum zu glauben,aber wahr.

Trotzdem möchte ich nicht ausschließen,dass es sehr serh viele Albaner gibt,die nur für Papiere heiraten und die Frauen tun mir leid (wobei es manche aber auch selber schuld sind).So ein Glück,dass mein Verlobter schon Papiere hatte. :D


Entschldigt die Störung,aber auch eine Deutsche hat eine Meinung und äußert sie einfach,auch wenn sie nicht darum gebeten wurde....so sind wir Deutschen Frauen nunmal. :wink:

Zurück zu „Shqip“