Michaela*83*
Member

Hallo ihr Lieben, kann mir jemand übersetzen?

Do, 10. Mai 2007, 15:38

Mirdita,Miki!Gëzohem qe jeni mir atje në Gjermani.Edhe unë jam mir,por jam lodh se kam shum punë.Miki,faleminderit shum për letrat qe po mi shkrun,Ti vert(realy)po shkruan mir.Edhe Drejtori po quditet(konfuz)sa mir Ti po kupton Shqip.Miki kur(way)doni me ardh në Kosovë Ti dhe Toni,po na mungoni shum.Te lutem me shkruaj qdo dit(every day)se me ka mar malli pë juve(miss you).
Diten e mir,Miki.Te fala.Ju dua shuuuuuuuum.

mogli_at
Senior Member
Senior Member

Re: Hallo ihr Lieben, kann mir jemand übersetzen?

Do, 10. Mai 2007, 15:54

Michaela*83* hat geschrieben:Mirdita,Miki!Gëzohem qe jeni mir atje në Gjermani.Edhe unë jam mir,por jam lodh se kam shum punë.Miki,faleminderit shum për letrat qe po mi shkrun,Ti vert(realy)po shkruan mir.Edhe Drejtori po quditet(konfuz)sa mir Ti po kupton Shqip.Miki kur(way)doni me ardh në Kosovë Ti dhe Toni,po na mungoni shum.Te lutem me shkruaj qdo dit(every day)se me ka mar malli pë juve(miss you).
Diten e mir,Miki.Te fala.Ju dua shuuuuuuuum.
Guten Tag Miki! Es freut mich daß es euch in Deutschland gut geht. Auch mir gehts gut, aber ich bin müde denn ich habe viel Arbeit. Miki, ich danke dir sehr für die Briefe die du mir schreibst, du schreibst wirklich gut. Auch der Chef war überrascht wie gut du Albanisch verstehst. Miki, wann kommt ihr nach Kosova, du und Toni, denn ihr fehlt uns sehr. Ich bitte dich, schreibe mir jeden Tag, denn ich habe Sehnsucht nach euch.
Schönen Tag, Miki. Ich grüße dich. Ich liebe euch sehr.

Michaela*83*
Member

Do, 10. Mai 2007, 16:26

Vielen Dank

Zurück zu „Albanische Sprache“