Pellumbesha hat geschrieben:Ich bitte Dich von ganzem Herzen Shpirti jem gib unsere Liebe nicht auf auch wenn es uns im Moment nicht einfach ist und ich Dir gesagt habe das es nicht so lange dauert bis ich zurück komme.Nur wenn du mir das Telefon zumachst frage ich mich ob du es noch ehrlich meinst?Ich verstehe deine Enttäuschung aber ich bin genauso verzweifelt und leide sehr darunter.Aber vergiss niemals das meine Liebe zu Dir unendlich und ehrlich ist.Schenke mir nur ein wenig Vertrauen und glaube mir das ich mit dir leben und Dir eine treue und liebe Frau sein werde.
shpriti im, te lutem me gjithe zemer, mos e hudhe poshte dashurine tone, edhe pse per momentin nuk eshte aspak lehte, te kam thene se nuk do te zgjase shume derisa te kthehem une. mirepo, nese nuk me pergjigjesh ne telefon, atehere pyes veten, nese ti e ke me gjithe mend. une e kuptoj zhgenjimin tend dhe une jam shume e deshpruar dhe vuaj shume per kete. mos harro te lutem, dashuria ime per ty eshte e pafund dhe e sinqerte. te lutem me ze vetem pak bese, me beso qe une dua te jetoj me ty, dua te jem nje grua besnike dhe e dashur.
*urghhh*