Tanja1976 hat geschrieben:flm per sms por sasht qashtu se po mendon ti aaa se kerkush sme ka than kurgja per ty e as nuk kam fol me kerkon per ty se un se nigoj kerkon per jeten teme te kam than por normal kur nuk me beson qikjo asht e arsyja ma e madhe qe jam da prej teje asht qikjo se nuk me beson se gjith po dyshon se po me shtin naj kush por te baj be ne kuran se kerkush ska lidhje me keta por vetem un e daq besom daq jo problemi i yti asht edhe at dit qe me ki than se me ki harru edhe don krejt mem harru me ka vra shum edhe kam vendos tani fill me ja ba qashtu..por nejse tash e ka pas duhet me u varros kjo dashuria jon per jet ne qoft se ki ndi naj her naj sen per mu a ok ...edhe un sjam nda prej teje qe ste du por jam nda qe du me te harru se ti ki than se me ardhjen e kohes ne qoft se don me harru dikon e harron e un du me pervu se smuj me kan ne lidhje me ni person qe dyshon gjith ne mu edhe nuk me beson as ni grim... e te pershendes e kisha pas deshir me dit per kan je ka mendon se po me sht!
in kishe mu ne qoft se bon ne qoft se jo se kam gajle kur te di se sme ka than kerkush kurgja per ty e kur kam vendos un vet per jeten time gjdo te mir ne jetttttttt ne trup e ne shendet e ne fat e lumturi tung edhe nja dije se prej se te kam njoftu gjithqka te kam tregu sa qe nuk ka ndodh kerkuj mi tregu per gjithqka..edhe nuk jam e vogel mem shtin kerkush se un nuk foli me asi qe shtin a ok
danke für die sms aber es ist nicht so wie du denkst den niemand hat mir was über dich gesagt und auch habe ich mit niemandem über dich gesprochen den niemand hat mir was über mein leben zu sagen. Ich habs dir gesagt aber normals wen du mir nicht glaubst. Der hauptgrund warum ich mich von dir getrennt habe ist der das du mir nie glaubst und immer zweifel dran hast das mich doch nicht jemand beeinflusst hat. Ich schwöre auf den Koran das niemand was mit der sache zu tun hat. Wo du mir gesagt hast du hast mich vergessen und du willst mich vergessen hast du mich sehr verletzt und ich habe gedacht ich mach das gleiche. Jetzt müssen wir diese liebe begraben wen du nie mehr was von mir hörst und ich hab mich nict von dir getrennt weil ich dich nicht liebe sondern weil ich dich vergessen möchte. Du hast gesagt wen du jemanden mit der zeit vergessen möchtst das vergisst du ihn. Ich möchte das auch probieren den es ist überflüssig mit jemanden zusammen zusein wo ständig zweiflet und mir keine geschichte glaubt.
Ich grüsse dich und würde gerne wissen an wen du denkst weil du mich( ?)
.....(komm ich nicht draus).....wen ich weiss niemand hat was über dich gesat und ich mich selber für mein leben entschieden habe. Alles gute in deinem leben für dein körper, gesundheit. glück. Seit ich dich kenne hab ich dir alles mögliche gesagt und ist nie vorkekommen das ich was zu jemandem gesagt habe. Und ich bin nicht klein das mich jemand beeinflusst den ich rede nicht mit denen die beeinflussen ok.