HAMDI
New Member
New Member
Beiträge: 2
Registriert: Do, 10. Jan 2013, 22:53

ARBEIT!!

Do, 10. Jan 2013, 23:01

Guten Abend!

Ich wende mich an dieses Forum, da ich langsam verzweifle. Ich bin seit fast 3 Monaten in der Schweiz (zwecks Heirat) und bin dringend auf Arbeitssuche, und das leider ohne Erfolg!
Leider kann ich, bis auf ein paar Wörter, noch kein Deutsch (bin aber mit gutem Gewissen dran es zu erlernen)!
Da ich meiner Frau gerne finanziell unter die Arme greifen will wende ich mich an euch und frage einfach mal drauf los..

- Was gibt es für albanische oder türkische Firmen in der Schweiz?
- Hat jemand einen Tip ob jemand gerade einen Job frei hat?
- Kennt ihr jemanden in eurem Freundeskreis/Verwandte die weiterhelfen könnten?
- Ich wohne in BERN, deshalb wäre ich froh wenn meine Arbeit auch in Bern wäre, ein Auto steht mir zur Verfügung!

Ich bin nicht wählerisch, es darf ruhig eine Reinigungarbeit sein oder eine Fabrikarbeit. Schade ist nur, dass ich die Sprache nicht kann. Ausser albanisch spreche ich aber auch fliessend türkisch.

Könnt ihr mir bitte helfen? Vielen Dank.
Hamdi

Strellci i Vertet
Senior Member
Senior Member
Beiträge: 2541
Registriert: Do, 21. Jun 2012, 13:33

Re: ARBEIT!!

Fr, 11. Jan 2013, 9:29

Ketu je pak gabim me nisjet qe i ke bo.

Zotri te kshilloj per te shkuar ne ni kurs te gjermanishtes, por me shku ne kurs intenziv.

Te duket ndosht afati ni gjys viti shum por jan vlen.

Ka Firma Shqiptare qe te kishin punsu......por ty nuk munden me te qu kur kund me kry diqka, e ju duhet gjith me ta ep nje tjeter puntor me veti, e per ket arsye ki me pas deshprime ne kerkesen tende per punsim.

Ne Regionen e Baselit ka nja dy Firma-Shqiptare qa marin edhe pa njohuri te gjuhes por osht katastrof te punosh aty.......

TE uroj sukses ne kerkim Pune, por te kshiloj, meso gjuhen e pastaj punsohu.

Pershendetje Strellci i vertet
I pasun esht ai i cili din se per qka ka jetu. Pytja osht: per qka jeton ti?

Alket
Senior Member
Senior Member
Beiträge: 3129
Registriert: Mi, 26. Mai 2010, 13:35

Re: ARBEIT!!

Sa, 12. Jan 2013, 15:04

Urime martesa dhe mir se na erdhe


Se pari, ma rendsishem se gjithqka eshte msimi gjuhes,pun ka sa dush, vetem a je i zoti e i sjelljshem dhe nuk ki frig ndaj gjana te reja. Dhe Firma Shqiptare ka, ne pergjethsi ne pastrim dhe ndertimari. Qka te kisha preferu per fillim eshte edhe McDonald, aty ka vend edhe per ata qka nuk e dijn mir gjuhen ne kuzhin.

Edhe nje her, mendoj eshte shum me rendsi,Gjuha eshte puna ma e rendsishme, dhe msimi i saj eshte patjeter, mandej te hapen rruget per gjithqka, po si ashtu te hapet edhe bota ne pergjethsi, se jeten ki me jetu ktu.

Nje mundsi jan edhe zyra personale/"temporer"(pun perkohshem), lajmrohu ne gjitha.

Dhe diqka kshtu "ner 4ter sy" (jokonvencional?), thuj "po po e din, e din ket pun, ke punu", veten te futesh njeher ne pun, pastaj ski problem, qka nuk din pyt, dhe kshtu e mson, e vazhdon.

Pershendes dhe ju urroj nje fillim me sukses

HAMDI
New Member
New Member
Beiträge: 2
Registriert: Do, 10. Jan 2013, 22:53

Re: ARBEIT!!

Sa, 12. Jan 2013, 16:42

Pershendetje ...
Flm qe patet kohe dhe me shkruajtet...
Edi ju kuptoj se gjuha eshte gjithqka se kam prevoj se edhe turki kam jetu 6 vjet e pa gjuh jeta eshte shum e veshtir...
Por edhe ju edini ma mir se une... se ktu me nje rog eshte problem per me shku ne pushime kosov e mos flasum per sene tjera personale qe i nevojiten nje qifti... e se paku me duhet nje pun qe sa ma shpejt me adaptu mos me pas probleme financiare... e gjuhen ma mer menja qe muj me msu mbrenda 2-3 viti e mas anej me ndonje ndim shtetit.. te vazhdoj master ktu ( se edhe 2 provime i kam per me kry fakultetin gjuhes dhe letersi... Shqip , turkish , osmanlis . anglish ...)
Nashta tash me kuptoni ma mir ... se paku 60% ose 80% nje pun me nevojitet qe te kem kohe edhe ta msoj gjuhen edhe te punoj .... se shkurt jeta eshte problem me rog grujes me jetu mos mkeqkuptoni...
Jam kon RAV e 10 vena tjera keshtu privat po jam tu prit nese ju nevojiten...
Nese ju dini ndonje firm qe lyp puntor e nese muni mem tregu flm shum prej juve ...
Ose ndonje firm shqiptarve ose turqve qe muj me jav qu nje Bewerbung e ndoshta tash qelet sezona e allahu mi qel rugt ...
Me respekt

Estra
Danke für die vielen Übersetzungen
Danke für die vielen Übersetzungen
Beiträge: 4413
Registriert: Di, 22. Mär 2005, 21:27

Re: ARBEIT!!

So, 13. Jan 2013, 1:06

hallo Hamdi
per ne Bern nuk po njoh shume firmet, por ne internet kam gjetur disa:


a-z Glasbau GmbH
FENSTERBAU NEUBAUTEN
RENOVATIONEN
S. HAjdARI
Geschäftsinhaber
* MONTAGEN
* REPARATUREN
* FUGENABDICHTUNGEN
* FASSADEN-VERKLEBUNGEN
* ISOLIERGLAS
sonnhalde 19
CH-4612 Wangen/Olten
Tel: 062 212 98 09
Fax: 062 212 45 42
Nat: 079 370 04 62
www.az-glasbau.ch
az-glasbau-selo@hotmail.com
--------------------------------------------------------

Blitz Reinigung Islami
Untermattweg 22
3027 Bern
Mobile 076 499 44 32
------------------------------------------


Reinigungsunternehmung, Hauswartungen Liegenschaftenservice, Gartenunterhalt, Gebäudereinigung, Teppichpflege Teppichreinigung
Perfekta-Bern-Zollikofen GmbH
Bejtush Batatina
Reinigungen und Hauswartungen
Bernstrasse 129
3052 Zollikofen/BE
Tel.
031 952 73 73 *

Gregor
Member
Beiträge: 6
Registriert: Di, 09. Apr 2013, 15:03

Re: ARBEIT!!

Mo, 15. Apr 2013, 17:19

Was hast du denn für einen Beruf gelernt?
Mir ging es auch so, dass ich eine lange Zeit nach meiner Arbeit gesucht hatte. 3 Monate sind da echt noch nicht soo lange...Brauchst du denn irgendwelches Arbeitsmaterial oder eine Arbeitskleidung?
Ich habe meine Berufskleidung neulich Online bestellt. Vielleicht erleichtert dir das die Suche, wenn du schon deine Sachen zusammen hast. Es macht auf jeden Fall einen guten Eindruck, wenn man sofort alles hat und am besten morgen schon mit der Arbeit loslegen kann, wenn sich ein Unternehmen endlich für einen entscheidet.

Viel Glück bei der Suche, hoffe du findest schnell einen Job!

albanksi
New Member
New Member
Beiträge: 4
Registriert: Fr, 28. Jun 2013, 14:33

Re: ARBEIT!!

Fr, 28. Jun 2013, 14:47

Ich hatte am Anfang auch meine Probleme. Eine einheimliche Sprache nicht zu kennen, ist wirklich schlimm und man sollte die Sprache so schnell wie möglich lernen, sonst wird man früher oder später damit sehr starke Probleme bekommen. Ich hatte Glück, dass ich etwas türkisch und ein bisschen deutsch konnte, weil meine Geschwister in Deutschland leben.
Genau, was für ein Beruf hast du eigentlich gelernt? Meine Arbeitskleidung habe ich bei udobär bestellt. http://www.udobaer.ch/Arbeitskleidung/

arbnor_lokan
New Member
New Member
Beiträge: 3
Registriert: Mo, 19. Aug 2013, 16:18

Re: ARBEIT!!

Mo, 19. Aug 2013, 16:22

Bei mir ist Sprache auch noch nicht gut. Lernst du aber mit zeit. Ist wichtig, dass du nicht nur mit Albanern unterwegs bist. Ich rede auch viel mit Deutschen. Das bringt viel! 3 Monate ohne Arbeit ist nicht schlimm, wenn man in neue Land kommt.

Zurück zu „Leben in Westeuropa“